Vakmanschap sinds 1928

Jaar

2020

Klant

Coorens Tweewielers

Diensten

Visuele identiteit

Drukwerk

Signing

Fotografie

Mitchell Giebels

Coorens Tweewielers is al bijna 90 jaar een begrip in de regio. Het verzoek van Coorens was een strakke professionele uitstaling waarin vakmanschap centraal staat. Lacroix heeft gezorgd voor nieuwe huisstijl waarin de kleur rood de boventoon voert. Deze kleur zorgt al jarenlang voor herkenbaarheid van het bedrijf. Het extra handgeschreven font in het logo benadrukt de ambacht en historie van Coorens. Naast een nieuw logo en beeldmerk heeft Lacroix ook briefpapier, visitekaartjes, prijskaartjes, stickers, signing aan de binnen – en buitenkant van het pand en een ontwerp voor bedrijfskleding voor Coorens verzorgd. Eindresultaat is een tijdloze huisstijl dat respect heeft voor de historie van het bedrijf en een subtiel stukje herkenning achterlaat voor de klant.

TerugVolgende